Tο Aιγάλεω, το Eλληνικό, η Δουκκίσης Πλακεντίας, η Nερατζιώτισσα, τα Άνω Λιόσια, οι Αχαρνές αλλά και ο Aσπρόπυργος, αποτελούσαν προ κρίσεως – περιοχές όπου τα ταξί και εκτελούσαν πάνω από το 70% των μετακινήσεων . Σήμερα με την επέκταση των μέσων σταθερής τροχιάς οι πολίτες μετακινούνται στον πιο κοντινό σταθμό μετρό, προαστιακού ή τραμ και από εκεί με μία μετεπιβίβαση φθάνουν στον προορισμό τους. Συνέπεια της αλλάγης αυτής, σε συνδυασμό πάντα με την οικονομική δυσπραγία των κατοίκων , οι μεταφορές στις ανωτέρω περιοχές με ταξί να έχουν σχεδόν μηδενισθεί. Oι ουρές που σχηματίζουν τα ταξί – περιμένοντας κάποιο πελάτη- σε σταθμούς όπως η Νεραντζίωτισσα και τα Άνω Λιόσια είναι συχνές πια ενώ οι ώρες αναμονής των οδηγών μπορεί να ξεπεράσουν τις δύο.
Δραματική μείωση εσόδων
Σύμφωνα με εκπροσώπους του κλάδου , είναι χαρακτηριστικό ότι η κίνηση έχει μειωθεί τα τελευταία χρόνια κατά 60% – 70% με ανάλογη μείωση και στο ταμείο τους. Πλέον τα ημερήσια έσοδα των οδηγών ταξί κυμαίνονται, κατά μέσο όρο, μόλις στα 40 ευρώ την ημέρα, ενώ τα έξοδα για το πετρέλαιο και τον ασφαλιστικό τους φορέα έχουν πάρει την ανιούσα. Σημειώνεται ότι μόνο στην Aττική κυκλοφορούν σήμερα σχεδόν 14.000 ταξί.