Cosco και Eurobank Properties φαντάζουν ως οι δύο μεγάλοι «μονομάχοι» για τη διεκδίκηση του εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο Πεδίο, που έχει τεθεί εκ νέου σε τροχιά ιδιωτικοποίησης, με τη ΓΑΙΑΟΣΕ να μην παραχωρεί μόνο την έκταση των 600 στρεμμάτων, αλλά και το σιδηροδρομικό terminal. Την ίδια ώρα, η Τράπεζα Πειραιώς -σύμφωνα με πληροφορίες- μελετά σχέδιο για τη δημιουργία ενός εμπορευματικού κέντρου στα Οινόφυτα, μέσω της παλιάς ΕΤΒΑ. Σχέδιο το οποίο, αν και εφόσον τεθεί σε τροχιά υλοποίησης, θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη της υπόθεσης του Θριάσιου Πεδίου.
Στην πρώτη φάση πάντως του διαγωνισμού που αφορά την κατάθεση μη δεσμευτικού ενδιαφέροντος, ενδιαφέρον εκδήλωσαν επτά σχήματα: Cosco, Goldair, Foodlink, Sarmed, MedLog, Eurobank Properties και Redeplan. Η ευρύτερη έκταση του συγκροτήματος εγκαταστάσεων του Θριάσιου Πεδίου για την ανάπτυξη του εμπορευματικού κέντρου περιλαμβάνει τον σταθμό διαλογής και μεταφόρτωσης φορτίων, εμβαδού περίπου 1.450 στρεμμάτων, ιδιοκτησίας ΟΣΕ, και τον χώρο ιδιοκτησίας ΓΑΙΑΟΣΕ, έκτασης 588 στρεμμάτων με δυνατότητα δόμησης περίπου 235.000 τετραγωνικών μέτρων, στεγασμένων χώρων. Διαθέτει οδικές συνδέσεις προς τον αυτοκινητόδρομο της Αττικής Οδού και τη Λεωφόρο ΝΑΤΟ, σιδηροδρομική σύνδεση με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο και τον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, το Νέο Ικόνιο. Θεσμικό πλαίσιο 52% των φορτ’ιων που διακινούνται μέσω Σουέζ καταλήγουν σε χώρες της Βόρειας Ευρώπης, δημιουργώντας μεγάλες ευκαιρίες ανάπτυξης του κλάδου των μεταφορών στην Ελλάδα, λόγω γεωγραφικής θέσης. 52% των φορτ’ιων που διακινούνται μέσω Σουέζ καταλήγουν σε χώρες της Βόρειας Ευρώπης, δημιουργώντας μεγάλες ευκαιρίες ανάπτυξης του κλάδου των μεταφορών στην Ελλάδα, λόγω γεωγραφικής θέσης. Τα σενάρια για το μοντέλο ιδιωτικοποίησης είναι δύο. Η πρώτη εκδοχή έχει να κάνει με την εκχώρηση της συνολικής έκτασης των 2.038 στρεμμάτων σε έναν ιδιώτη με σύμβαση παραχώρησης, αξιοποιώντας το νέο θεσμικό πλαίσιο για τη δημιουργία επιχειρηματικών πάρκων εφοδιαστικής εθνικής εμβέλειας.