Πονοκέφαλο έχουν προκαλέσει οι συνεχόμενες αναβολές για τρία νέα μεγάλα έργα παραχώρησης, μεταξύ των οποίων κι ο οδικός άξονας Ελευσίνα-Θήβα-Υλίκη με κόστος 450εκ.ευρώ, καθώς οι παρατάσεις που δίνονται από το 2012 έχουν φέρει πίσω την υλοποίησή τους και συνεπώς το ‘’πάγωμα’’ δεκάδων θέσεων εργασίας. Πολλοί πιστεύουν πως το πακέτο με τα 3 αυτά έργα θα είναι εκείνα που θα πάρουν την σκυτάλη από τους αυτοκινητόδρομους που θα τελειώσουν σε περίπου 1,5-2 χρόνια. Οι συνεχόμενες αναβολές τους όμως στέλνουν κακό μήνυμα και γι΄αυτό θα πρέπει να δοθεί κάποια ουσιαστική λύση ως προς την προώθησή τους .
Ο ΟΔΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑ-ΘΗΒΑ Το συγκεκριμένο project είναι ιδιαίτερα φιλόδοξο καθώς μιλάμε για μία νέα “Αττική Οδό” καθώς θα κατασκευαστεί στα πρότυπα της και θα διαθέτει 3 λωρίδες κυκλοφορίας ανά ρεύμα κυκλοφορίας. Θα παρακάμπτει όλη την Αττική και θα μειώσει την απόσταση της Πελοποννήσου από την Ανατολική Ηπειρωτική Ελλάδα κατά 60 χιλιόμετρα και κατά μία ώρα την χρονοαπόσταση.
H ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΑ ΣΑΛΑΜΙΝΑ-ΠΕΡΑΜΑ Σύμφωνα με στοιχεία που διαθέτει το Υπουργείο Υποδομών η πορθμειακή γραμμή Σαλαμίνα-Πέραμα έχει τη δεύτερη μεγαλύτερη κίνηση μετά το πορθμείο του Καλαί στην Γαλλία, εξασφαλίζοντας την εμπορική επιτυχία του έργου. Η Σαλαμίνα με την υποθαλάσσια ενώση της με την Αττική θα μετατραπεί σε ένα νέο εύκολα προσβάσιμα θέρετρο για τους Αθηναίους.
Η ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΑ ΛΕΥΚΑΔΑΣ Είναι ένα όνειρο πολλών ετων που όμως σήμερα φαντάζει ακριβό. Η ένωση της Λευκάδας με την Αιτωλοακαρνανία είναι ένα εύκολο κατασκευαστικά έργο που θα μετατρέψει την Λευκάδα σε Ηπειρωτική περιοχή.