Νέα αναβολή παίρνει το έργο του αυτοκινητόδρομου Ελευσίνα – Θήβα – Υλίκη. Μάλιστα, αυτή τη φορά δεν μετατίθεται ο διαγωνισμός διότι το οικονομικό κλίμα είναι προβληματικό, όπως συνέβη αρκετές φορές στο παρελθόν. Αντίθετα, είναι η πρώτη φορά που η μετάθεση του διαγωνισμού γίνεται διότι το υπουργείο Οικονομίας και Υποδομών εξετάζει εναλλακτικά σενάρια για την τύχη του. Σύμφωνα με απόφαση του υπουργού Οικονομίας, Υποδομών, Τουρισμού και Ναυτιλίας κ. Γιώργου Σταθάκη, που δημοσιεύθηκε στη «Δι@ύγεια», ο διεθνής διαγωνισμός του έργου «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση & Εκμετάλλευση του έργου: Αυτοκινητόδρομος Ελευσίνα – Θήβα – Υλίκη», που εξελίσσεται με τη διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου, αναβάλλεται ως τις 15 Ιουνίου 2015.
Και αυτό διότι:
* «Κρίνεται σκόπιμη η επαναξιολόγηση και ιεράρχηση της κατασκευής του έργου και των χαρακτηριστικών του υπό το πρίσμα της νέας οικονομικής κατάστασης και των υπό διαμόρφωση προγραμμάτων κατασκευής υποδομών» και
* «Περαιτέρω κρίνεται σκόπιμη και η διερεύνηση εναλλακτικών συστημάτων και μεθόδων δημοπράτησης της κατασκευής και λειτουργίας του έργου µε στόχο τη βελτιστοποίηση του οφέλους του δημοσίου συμφέροντος».
Ο σχεδιασμός του 2012 ήθελε το έργο, το οποίο σχεδιάστηκε προκειμένου να παρακάμπτει την Αθήνα, να έχει προϋπολογισμό περίπου 500 εκατ. ευρώ και μήκος 50 χλμ. Η κατεύθυνση του διαγωνισμού είναι η εθνική και η κοινοτική συμμετοχή αθροιστικά να κυμαίνεται μεταξύ των 120 και των 200 εκατ. ευρώ και τα υπόλοιπα χρήματα να προέλθουν από ιδιωτική δαπάνη του παραχωρησιούχου. Ωστόσο, το «μείγμα» της χρηματοδότησης (ιδιωτικά κεφάλαια, διόδια, δάνεια) αποτελεί αντικείμενο του ανταγωνιστικού διαλόγου.