Μία νέα γραμμή ανοικτής επικοινωνίας εγκαινιάζει ο Δήμος Μάνδρας-Ειδυλλίας με στόχο την άμεση συγκέντρωση και αξιόπιστη καταγραφή αιτημάτων, υποδείξεων, προβλημάτων και προτάσεων των δημοτών και την όσο το δυνατό αμεσότερη διεκπεραίωσή τους.
Η εν λόγω υπηρεσία, που θα λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 9 το πρωί μέχρι τις 1 το μεσημέρι θα συγκεντρώνει όλα τα αιτήματα έτσι ώστε να αποφευχθεί η διάχυση τους ή η προβληματική και ενίοτε καθυστερημένη κοινοποίησή τους στις αρμόδιες υπηρεσίες. Μετά την καταγραφή τα αιτήματα θα αποστέλλονται αρμοδίως προκειμένου να δρομολογούνται οι πιθανές λύσεις και απαντήσεις, ενώ στη συνέχεια θα παρακολουθεί την εξέλιξη της αντιμετώπισης και την έκβαση τους.
«Καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια 24 ώρες την ημέρα προκειμένου να είμαστε αποτελεσματικοί στην αντιμετώπιση των προβλημάτων των δημοτών μας. Με την νέα υπηρεσία θεωρούμε ότι μέσα από την συγκέντρωση των αιτημάτων σε μία υπηρεσία και ένα τηλεφωνικό κέντρο θα είμαστε σε θέση όχι μόνο να καταγράφουμε με ακρίβεια τις ελλείψεις αλλά και να οργανώσουμε τις υπηρεσίες πιο αποτελεσματικά, καθώς ούτε θα σπαταλιέται χρόνος για την γνωστοποίησή τους ούτε θα επιλαμβάνονται αναρμόδιες υπηρεσίες» δήλωσε η Δήμαρχος κ. Γιάννα Κριεκούκη. Είναι ενδεικτικό ότι η κ. Κριεκούκη καταβάλλει κάθε προσπάθεια να οργανώσει όσο μπορεί λειτουργικότερα τις υπηρεσίες του Δήμου δεδομένου ότι έχει να αντιμετωπίσει δύο πολύ σημαντικά προβλήματα: το ολιγάριθμο προσωπικό από την μία σε συνδυασμό με την έκταση και την ιδιαιτερότητα του Δήμου από την άλλη.