Πρόεδρος ΣΕΒ: Αξιοποίηση του λιμένα Μεγάρων από την Ακτοπλοΐα και την Κρουαζιέρα

Συντακτης: Newsroom ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ: 2΄
Πρόεδρος ΣΕΒ: Αξιοποίηση του λιμένα Μεγάρων από την Ακτοπλοΐα και την Κρουαζιέρα

Σύμφωνα με δελτίο τύπου του Δήμου Μεγαρέων, νέα δήλωση του Πρόεδρου του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών, κ. Θεόδωρου Φέσσα, βάζει τέλος στα σενάρια του ΣΕΒ για δημιουργία εμπορικού λιμένα στην περιοχή.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου:

[dropcap]Τ[/dropcap]έλος στην κινδυνολογία και στην παραπληροφόρηση, για δήθεν κατασκευή Εμπορικού Λιμένα στη Βαρέα, έβαλε με σχετική βαρυσήμαντη ομιλία του στο 2ο Οικονομικό Φόρουμ στους Δελφούς, στις 3 Μαρτίου 2017 ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών κ. Θεόδωρος Φέσσας.

Όπως είναι γνωστό πριν από ένα μήνα είχε δημοσιοποιηθεί από δημοσιεύματα του τύπου ότι ο Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών είχε προτείνει στην Κυβέρνηση και στα συναρμόδια Υπουργεία τη δημιουργία μεγάλου Εμπορικού λιμένα στην παραλιακή ζώνη της ΒΑΡΕΑΣ των Μεγάρων για την αποσυμφόρηση της κίνησης του Εμπορικού λιμένα Πειραιά.

Η αντίδραση της τοπικής αυτοδιοίκησης ήταν άμεση και ο Δήμαρχος Μεγαρέων κ. Γρηγόρης Σταμούλης έστειλε στις 31 Ιανουαρίου 2017, αυστηρή επιστολή – διαμαρτυρία, στον Πρόεδρο του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών κ. Θεόδωρο Φέσσα, με την οποία καθιστούσε σαφές ότι « η πρόταση αυτή μας βρίσκει κάθετα αντίθετους με τον σχεδιασμό και την υλοποίησή της διότι είναι πέρα για πέρα άστοχη, μη ρεαλιστική και προφανώς μη υλοποιήσιμη επειδή η θέση της τοπικής αυτοδιοίκησης διαχρονικά αλλά και η άποψη σύσσωμου του λαού των Μεγάρων και της Νέας Περάμου, είναι προς την κατεύθυνση της Τουριστικής Ανάπτυξης της περιοχής μας.»

Η υπεύθυνη θέση της Διοίκησης του Δήμου και η σθεναρή στάση του Δημάρχου Μεγαρέων κ. Γρηγόρη Σταμούλη, έφερε αποτελέσματα, αφού ο κ. Φέσσας στις 3 Μαρτίου 2017, στο 2ο Οικονομικό Φόρουμ στους Δελφούς, άλλαξε τις προτάσεις και τον σχεδιασμό του συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών και εισηγήθηκε τελικά ανάμεσα σε άλλα, «αξιοποίηση των λιμένων Λαυρίου και Μεγάρων από την Ακτοπλοΐα και την Κρουαζιέρα και ανάπτυξη του Πειραιά, ως Ναυτιλιακού/χρηματοοικονομικού κέντρου διαμετακομιστικού μπορίου, ναυπηγοεπισκευαστικής δραστηριότητας, ναυτιλιακών χρηματοδοτήσεων και ασφαλιστικών εργασιών, υπηρεσιών νηογνώμονα, κοκ».

ΕΤΙΚΕΤΕΣ
Μοιραστείτε το άρθρο